տարեկան ենք
գրանցված օգտատեր
գրառում այս պահին
այցելու օրը
📢 Գրանցվեք, կամ մուտք գործեք համակարգ՝ - գրառումներ կատարելու - այլ գրառումների հեղինակներին հաղորդագրություն ուղարկելու - հայտարարությունը բողոքելու, տարածելու, հիշելու - այլ հնարավորություններ ստանալու համար:
|
Ավիափոխադրումներ. ուղևորների ուշացումներ և հնարավոր հետևանքներ |
|
Ենթադրենք, որ ուղևորը չի հասցրել ինքնաթիռին ճանապարհին եղած խցանումների պատճառով: Ինչպե՞ս են կառուցվելու ուղևորի և ավիաընկերության միջև փոխհարաբերությունները այս պարագայում:
Չվերթին ուղևորի ուշացման դեպքում դատարանի վճիռն ամենայն հավանականությամբ կլինի ոչ ուղևորի օգտին: Միակ բանը, որին կարելի է հասնել, հաջորդ չվերթով թռչելն է, բայց արդեն հավելավճարի դեպքում: Թռիչքից ուշացած ուղևորի ստատուսը կախված է գնված տոմսի տեսակից: Թանկարժեք ավիատոմսեր (որպես կանոն առաջին և բիզնես կարգեր) գնած ուղևորները անհանգստանալու կարիք չունեն: Ուշացման դեպքում նրանք ստիպված են վերաամրագրել ավիատոմսը, որպես կանոն, առանց դրամական հավելյալ որևէ միջոցի: Բացի դրանից, հենց այդ ավիատոմսով թույլատրվում է հաջորդ չվերթով թռիչք: Իհարկե, դա այն դեպքում, եթե կլինեն ազատ նստելատեղեր: Համարժեք առավելություններ ունեն նաև այսպես կոչված կիսամյակային տոմսերը, որոնց շարունակական ժամկետը վեց ամիս է: Իսկ եթե տոմսը գնված է ֆիքսված ժամկետով, ապա այլ չվերթով թռչելու համար անհրաժեշտ է վճարել հավելյալ գումար: Հավելավճարի չափը որոշվում է թռիչքի ուղղությունից: Ամենից դժվարը ամենաէժան ավիատոմսերով ուշացողների խնդիրն է: Այս պարագայում ավիաընկերության հետ պայմանագիրը ինքըստինքյան «այրվում է», և կրկին թռչելու համար անհրաժեշտ է գնել նոր ավիատոմս: Դժվար իրավիճակում կհայտնվեն նաև նրանք, ովքեր տոմսը ձեռք են բերել միջնորդների, օրինակ տուրգործակալների միջոցով: Այս պարագայում ավիափոխադրողը իրավական ուժ չունի վերաամրագրման համար և չի կարող վերցնել հավելավճար: Ուղևորը պետք է դիմի տուրիստական ընկերություն և նրա հետ որոշի խնդիրը: |
||
Գրանցվեք կամ մուտք գործեք համակարգ՝ այս հեղինակին հաղորդագրություն ուղարկելու, հայտարարությունը բողոքելու, տարածելու, հիշելու և այլ հնարավորություններ ստանալու համար |
||
. Պատահական հայտարարությունների ընտրանի |