|
Ամերիկյան մարքեթինգային Fractl գործակալությունը ուսումնասիրել է Twitter ցանցում 70 ավիաընկերությունների մասին թողած 1.3մլն հաղորդագրություններ և առանձնացրել է այն ավիաընկերությունները, որոնք ամենից շատն են ենթարկվել քննադատության:
Բողոքներն առաջին հերթին վերաբերել են չվերթի հետաձգմանը և չեղյալ հայտարարմանը, ինչպես նաև ուղեբեռի անհետացմանը: Ուղևորները բողոքել են անհարմար աթոռներից և, անգամ, վատ եղանակից:
Չնայած նրան, որ սոցկայքի հաղորդագրությունները լիակատար օբյեկտիվ լինել չեն կարող, այնուամենայնիվ այն ցույց է տվել, թե որ ավիաընկերություններն են ամենաշատը բարկացնում ուղևորներին:
Ցուցակը գլխավորել են ամերիկյան երեք ավիաընկերություններ՝ Spirit Airlines, Fronter Airlines և American Airlines:
Ամենաատելի ավիաընկերությունների ցանկում են հայտնվել նաև ամերիկյան Delta Air Lines և Allegiant Air, ֆիլիպինյան Cebu Pacific, մեքսիկական VivaAerobus, ավստրալիական Jetstar Airways, հունգարական Wizz Air ավիաընկերությունները:
|
հեղինակ` Travel News |