10

տարեկան ենք

957

գրանցված օգտատեր

9803

գրառում այս պահին

>2500

այցելու օրը

X

📢 Գրանցվեք, կամ մուտք գործեք համակարգ՝
- գրառումներ կատարելու
- այլ գրառումների հեղինակներին հաղորդագրություն ուղարկելու
- հայտարարությունը բողոքելու, տարածելու, հիշելու
- այլ հնարավորություններ ստանալու համար:

 


ՏՈՒՐԻՍՏԱԿԱՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՂՋ ԱՇԽԱՐՀԻՑ > Տուրիզմի նորություններ > Այլևայլք

Հարգելի այցելուներ, սկսած 05.04.2016թ.-ից նորությունների այս բաժինը այլևս չի թարմացվում: Նորությունների ներկայացման համար ստեղծել ենք առաջադեմ ֆունկցիոնալ, որը մեզ հնարավորություն է տալիս կայքի այցելուներին ներկայացնել ոչ թե օրը 1-3 նորություն և հրապարակում, այլ` բոլոր այն թեմատիկ նյութերը, որոնք տեղ կգտնեն հայաստանյան և արտասահմանյան լրատվամիջոցներում: Ավելին, բոլորին հնարավորություն ենք տվել մեր կայքի միջոցով տարածել տուրիստական բնույթի հրապարակումներ` մեկ հպումով:

Այցելի´ր տուրիստական լրահոսի էջն այս հղումով


29 02 2016
հեղինակ`
Travel News

27 02 2016
հեղինակ`
Travel News

26 02 2016
հեղինակ`
Travel News
հեղինակ`
Travel News

25 02 2016
հեղինակ`
Travel News
հեղինակ`
Travel News

24 02 2016
հեղինակ`
Travel News
հեղինակ`
Travel News
հեղինակ`
Travel News
հեղինակ`
Travel News

23 02 2016
Ամերիկյան մարքեթինգային Fractl գործակալությունը ուսումնասիրել է Twitter ցանցում 70 ավիաընկերությունների մասին թողած 1.3մլն հաղորդագրություններ և առանձնացրել է այն ավիաընկերությունները, որոնք ամենից շատն են ենթարկվել քննադատության: Բողոքներն առաջին հերթին վերաբերել են չվերթի հետաձգմանը և չեղյալ հայտարարմանը, ինչպես նաև ուղեբեռի անհետացմանը: Ուղևորները բողոքել են անհարմար աթոռներից և, անգամ, վատ եղանակից: Չնայած նրան, որ սոցկայքի հաղորդագրությունները լիակատար օբյեկտիվ լինել չեն կարող, այնուամենայնիվ այն ցույց է տվել, թե որ ավիաընկերություններն են ամենաշատը բարկացնում ուղևորներին: Ցուցակը գլխավորել են ամերիկյան երեք ավիաընկերություններ՝ Spirit Airlines, Fronter Airlines և American Airlines: Ամենաատելի ավիաընկերությունների ցանկում են հայտնվել նաև ամերիկյան  Delta Air Lines և Allegiant Air, ֆիլիպինյան Cebu Pacific, մեքսիկական VivaAerobus, ավստրալիական Jetstar Airways, հունգարական Wizz Air ավիաընկերությունները:
հեղինակ`
Travel News
հեղինակ`
Travel News

22 02 2016
հեղինակ`
Travel News
հեղինակ`
Travel News

21 02 2016
Այսօր փետրվարի 21-ն է: Աշխարհի շատ երկրներում այսօր տոնում են Էքսկուրսավարների համաշխարհային օրը: Այս մասնագիտությունը կարծես թե ստեղծվել է միջազգային հարաբերությունները զարգացնելու նպատակով: Այն ժամանակ, երբ մարդիկ սկսեցին ակտիվ ճանապարհորդել, այցելել տարբեր քաղաքներ և երկրներ, նրանք սկսեցին զգալ պրոֆեսիոնալ էքսկուրսավարների կարիք: Դեռևս նախորդ դարի կեսին յուրաքանչյուր կրթված մարդ, ով ծանոթ էր այս կամ այն քաղաքի պատմությանը, կարող էր դառնալ էքսկուրսավար: Սակայն 1970-ական թթ.-ից սկսած փորձառու էքսկուրսավարների պահանջարկը ավելացավ, էքսկուրսավար սկսեցին անվանել միայն հատուկ պատրաստվածություն անցածներին: Այժմ էքսկուրսավարները կրթված մարդիկ են, ովքեր մասնագիտական նյութերից բացի տիրապետում են փիլիսոփայության, հոգեբանության գիտելիքներին և ճկուն խոսքի հմտությանը: Սիրելի էքսկուրսավարներ, Trip2 տուրիստական կատալոգի աշխատակիցները շնորհավորում են ձեր տոնը և մաղթում նորանոր նվաճումներ տուրիզմի բնագավառում:
հեղինակ`
Travel News




Բաններային գովազդ



✈️ Կայքի 15 ամենաշատ դիտված գրառումները



. Պատահական հայտարարությունների ընտրանի

Տեղադրել հայտարարություն


Մուտք համակարգ


Գրանցում

Գաղտնաբառի վերականգնում


Բաժանորդագրություն







  Սեղմեք թարմացնելու համար




Օգտակար